God kväll, 
Nu är det fullt hus här; Johannas pojkvän kom igår så nu är vi fem personer som bor här och delar på både kök och badrum, lite trångt men absolut överkomligt. Men framöver kommer gästerna mer eller mindre byta av varandra, på söndag åker han hem och då kommer Olivia hit och sen nästa vecka kommer både Jakob och Elenas pojkvän på besök. 
 
Utöver full ruljans i huset så har jag även hunnit vara på Birmingham Symphony Hall sedan jag kom hem från London i tisdags. Vi var där igår för att vara med på ett genrep med symfoniorkestern (åskådare, inte deltagare), vilket var toppen! Det var ju typ en gratis konsert, och jag tycker verkligen om klassisk musik så det var ju perfekt för mig. 
 
 
Det har börjat bli kallare här och på morgnarna ligger temperaturen kring nollan när man går till skolan, men vi har fortfarande fint väder så inget klag från mig. Däremot har de idag öppnat julmarknaden i centrala Birmingham, och när jag gick förbi tidigare idag så hittade jag dessa små skyltarna, tydligen är Sverige och Norge det nya nordpolen enligt England..? 
 
 
 
Kramis
 

Kommentera

Publiceras ej