Long time no see känns som något jag börjar majoriteten av inläggen här med, men med ett ganska höndelselöst liv med bara massa skola och jobb så finns det inte jättemycket att blogga om. 
 
Jag har i och för sig hunnit komma hem från ett utbyte, fira både ju och nyår, fylla år, spendera ett antal helger i Köpenhamn och en weekend till Amsterdam.. så att jag lever ett händelselöst liv kanske ändå inte är helt korrekt. Däremot betyder mitt senaste blogg-uppehåll att det finns gott om saker att berätta om nu! Och dagens inlägg är ägnat åt en helg som jag och Jakob spenderade i Amsterdam veckan innan han flyttade till Berlin.
 
 
 
Vattenutsikt i Amsterdam är inget exotiskt, men att vakna upp till detta är definitivt student-lyx
 
 
 
 
Det var en lugn resa, med några museeum och lite sight seeing men främst bara umgås och utforska en ny stad.

Kommentera

Publiceras ej