Hej, 
Veckorna bara flyger förbi här och snart är ännu en vecka klar här.
Denna veckan har jag inte hittat på så mycket mer än att gå i skolan och gå på ännu en vinprovning, denna gången med en gästföreläsare och temat Chilenska viner. Vi fick bland annat prova ett vin som vuxit i områden med aktiva vulkaner, det vill säga jord som är rik på mineraler och aska. Mycket spännande!
 
 
 
De hade även en "farmers market" på campus igår med ett antal stånd, både tillagad mat och att köpa med hem, som var världigt trevligt. Det verkar som att det dyker upp en del lokala producenter och entreprenörer på campus under terminen. 
 
Ett av stånden som sålde allt från palsternacka-vin till whiskey-marmelad
 
Imorgon är det dags för mig att packa väskorna och åka till London som jag berättade om tidigare, ser verkligen fram mot att se lite familiära ansikten igen! Jag har även för avsikt att ta med mig kameran, så förhoppnignvis får ni lite roligare bilder än bara mobilbilder!
 
Kramis

Kommentera

Publiceras ej